.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد در استان گیلان ؛
قریب به اتفاق رانت ها، سوءاستفاده ها، دزدی ها و فسادها بخاطر تمرکز است /نمایندگان متوجه نیستند و به یک تعهدِ یکطرفه‌ی بین المللی نخوانده رای می دهند!
شمال نیوز : محمود احمدی نژاد در سفری به استان گیلان گفت: قریب به اتفاق رانت ها، سوءاستفاده ها، دزدی ها و فسادها بخاطر تمرکز است....
 قریب به اتفاق رانت ها، سوءاستفاده ها، دزدی ها و فسادها بخاطر تمرکز است /نمایندگان متوجه نیستند و به یک تعهدِ یکطرفه‌ی بین المللی نخوانده رای می دهند!

شمال نیوز: محمود احمدی نژاد روز پنجشنبه ۲۸ شهریور در سفری به استان گیلان گفت: قریب به اتفاق رانت ها، سوءاستفاده ها، دزدی ها و فسادها بخاطر تمرکز است.

به گزارش شمال نیوز، گزیده صحبت های محمود احمدی نژاد در جلسه تبیین منشور نهضت به سوی بهار گیلان را در زیر بخوانید:

 قریب به اتفاق رانت ها، سوءاستفاده ها، دزدی ها و فسادها بخاطر همین تمرکز است. ثروت را می برند و در یکجا می گذارند و بعد نقشه می کشند و هر کسی یک کانال می زند به آن و برای خودش می برد!

آن بخشی را هم که عمومی تقسیم کردند، آمدند روی مصرف تقسیم کردند. یعنی هر کس مصرف بیشتری دارد، بیشتر هم می تواند ببرد! کسیکه ماشین دارد و بنزین مصرف می کند، بیشتر می برد، 5 تا ماشین داشته باشد، بیشتر می برد. کسیکه بیشتر مسافرت می رود، بیشتر هم مصرف می کند. کسیکه خانه بزرگ تر با امکانات و رفاه بیشتری دارد یا استخر و سونا دارد هم بیشتر می برد!

آقا مجلس تصمیم می گیرد! من احترام کامل می گذارم به تمام نمایندگان مجلس در تمام ده دوره ولی اصلا کدامیک از آن ها متوجه این حرف ها می شوند؟ متوجه نمی شوند. می روند و روزمره یک نشست و برخاستی آنجا می شود...

یک تعهدِ یکطرفه‌ی تاریخیِ بین المللی می آید آنجا، نخوانده به آن رای می دهند! این که من می گویم نخوانده، بخاطر آن است که پرسیده ام. از افراد گوناگون در مجلس و بیرون مجلس. گفتند که اصلا متن در اختیار ما نبوده است که بخواهیم آن را بخوانیم. خب پس برای چه رای دادید!؟ به چه کسی متعهد هستید؟ برای چه رفتید به مجلس؟ جواب ملت و جواب خدا را چه می دهید؟

الان 66 سال است که نفت ملی شده یعنی دولتی شده است! دولت نفت و گاز و انرژی تولید می کند، به نمایندگی از مردم می فروشد و بعد خودش خرج می کند، بجای مردم خرج می کند!

چگونه خرج می کند؟ یکی از مهمترین کارهایی که دولت در این 66-65 سال کرده این است که دولت را بزرگ کرده است. هر بخشی که می روی، دولت جای مردم نشسته است و بعد جالب است که خود این دولتمردان می آیند و می گویند بخش دولتی راندمانش پایین است، توی آن سوءاستفاده وجود دارد، بخور بخور هست ولی باز اصرار دارند که آن را بزرگتر کنند، اصرار دارند بقیه ثروت ملت را هم دست خودشان بگیرند.

آقا نفت ملی شد، یعنی مال مردم شده است دیگر. اگر از روز اولی که نفت ملی شد، هر چقدر نفت که استخراج می شد، پول زحمت استخراجش به کنار، بقیه اش را می فروختند و بین مردم بطور مساوی تقسیم می کردند، الان وضع مردم چگونه بود؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 مهر 1398
دورود بر سلطان قلبها دکتر محمود احمدی نزاد عزیز مردی از تبار ملت مردی مردمی و انقلابی مردی پاک و رک دوران مردی از تبار استکبار سیتزان عالم مردی که الان هم بیاد بالاترین رای ملت دارند مردی که سر به چاه حرفش را می زند مانند مولاش علی مردی که شش ساله تخریبش کردند و نگذاشتند یه ساعت دفاع کند اونم در کشوری که بر اساس عدالت است
علی 1 مهر 1398
ظاهرا دزدی های سران و مسئولین دولتی از زمان احمدی نژاد نهادینه شد. اگر دوستان مصداقی در دولت خاتمی که قبل از احمدی نژاد بود دارند لطفا اعلام فرمایند. لذا احمدی نژاد در گیلان انتقال تجربه نمود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.803 seconds.